dinsdag, maart 13, 2007

Blauw!



Het was alweer een tijdje geleden dat ik heb gestempeld, ik kwam er op de één of andere manier niet aan toe. Mijn inspiratiegehalte was trouwens ook niet erg hoog! Ik had van mijn schoonzusje voor mijn verjaardag nog een paar nieuwe inkten gekregen, en die heb ik vanavond maar eens uitgeprobeerd. Het waren inkten van Adirondack en Versamagic. De Versamagic heb ik vanavond maar eens uitgeprobeerd, en ik ben heel tevreden over de kleur (Night Sky). De andere twee kleuren waarmee ik de kleine vierkantjes heb gesponst zijn Sea Breeze en Aegean Blue, beide ook van Versamagic. De stempels heb ik afgedrukt met zwarte Brilliance. Ik vind dat toch een mooiere diepere zwarte kleur dan Stazon. Hij laat nog wel af, dus moet je er wel even met de heattool overheen. Ik heb de vierkantjes gemat op zwart. Die heb ik weer bevestigd op een donkerblauw papier, die had ik nog liggen van een pakket van mijn moeder. Zij had die ruim een jaar geleden op een hobbybeurs gekocht, maar er toch maar niks mee gedaan. Mijn creatieve genen heb ik niet van haar! Het is een heel mooi blauw papier met een klein werkje met parelmoer eroverheen. Ook dit heb ik weer gemat op zwart. Ik heb er geen bloemetjes bijgedaan of iets geëmbosst, ik vind hem goed zo!

Geen opmerkingen: