zondag, maart 18, 2007

Shakira!



Gisteravond was het dan eindelijk zover, het concert van Shakira! Op 3 februari stonden we ook al in het Gelredome, maar vijf minuten voor aanvang kregen we te horen dat het concert niet door zou gaan. Balen natuurlijk, het is wel twee uur rijden naar Arnhem.

Maar goed, gisteravond nieuwe poging. We hadden staanplaatsen, dus we wilden toch wel vroeg in het stadion zijn. Om tien over zes stonden we er al, bijna vooraan. Het zou om half 8 beginnen, maar onze ervaring bij drie andere concerten van haar (in Rotterdam, Keulen en Hamburg) was al groot genoeg om te weten dat het echt niet om half acht zou beginnen. Dat werd dus ook 10 over half 9! Maar dat we zo lang hebben staan wachten heeft ze echt wel goedgemaakt! Het was echt weer een fantastische show! Ook veel nummers van haar vroegere Spaanstalige albums, die zijn bij mij toch echt favoriet!

Ik ben al zeker tien jaar fan van haar muziek! Mijn collega Mari Carmen van de parfumerie in Playa del Ingles op Gran Canaria had toen een cassettebandje voor mij opgenomen van haar muziek en toen was ik om! Echt fantastisch! Ik was ook blij toen ze wereldwijd doorbrak, dat betekent toch wel dat ze zou gaan touren. Ik ben dan ook in vier maanden naar drie concerten van haar geweest!

Geen opmerkingen: