donderdag, juni 07, 2007

Fotostempel



Ik ben net beziggeweest met één van mijn fotostempels. Ik heb ze al een tijdje liggen, maar ik kreeg er geen geweldige afdrukken mee, dan was de inkt te nat, dan zaten er weer stofjes op enzo. Ik heb nu de stempel stofvrij gemaakt met een plakbandje en afgedrukt met Stazon. Nog niet helemaal geweldig, maar in elk geval beter als de Adirondack, mijn lievelingsinkt, maar niet geschikt voor fotostempels. Ik zal binnenkort de Versafine maar eens aanschaffen!
De kleuren die ik heb gebruikt zijn stonewashed en stream van Adirondack, geëmbosst heb ik met Pearl. En nu naar bedje toe!

4 opmerkingen:

Hetty zei

Ik vind het enig geworden! Wat een leuke stempel!

Sharon zei

What a gorgeous colour ... I love the photo stamp too! :) Wonderful work, Harriet.

Anoniem zei

This is gorgeous and that is one of my favorite summertime stamps :o)

Anoniem zei

Hoi Harriet,
Ik vind hem prachtig, die kleuren hou ik ook heel erg van. Die adirondack inkt ga ik toch ook eens uitproberen, ik hoor er zoveel goeds over!
Vind fotostempels ook moeilijk om af te drukken hoor, het is een kunst op zich.
hartelijke groet, Esther (stempellijst)