maandag, mei 12, 2008

Tickets



De vakantie is bijna voorbij..... Maar ik heb er ontzettend van genoten. Ik had me voorgenomen om veel te gaan stempelen en hier en daar nog wat dingen aan het huis te doen. Alleen is daar niet veel van terecht gekomen. Ik heb vooral genoten van Roy, we hebben samen leuke dingen gedaan. Verder lekker sociaal bezig geweest, op stap gegaan, en de afgelopen week natuurlijk heel veel genoten van de zon!!! Ik ben er weer helemaal en vind het ook niet erg om morgen weer aan het werk te moeten!

Voor de challengesite 4x4 Friday heb ik deze kaart gemaakt. Het thema is Tickets. Ik heb een ticketstempel van Stampers Anonymous als achtergrond gebruikt.

2 opmerkingen:

Sandy zei

Oh my gosh, this is really unbelievable. Stunning creation. Love it.

Femmy zei

fantastische kaart!!!