maandag, oktober 20, 2008

Weekendje weg geweest


Afgelopen vrijdag reed ik na mijn werk door naar Rotterdam om 's avonds met vrienden naar de musical Tarzan in het Circustheater in Scheveningen te gaan. Voor mij was het de eerste keer dat ik een musical bijwoonde, en ik vond het fantastisch! Ik ben in Rotterdam blijven slapen en de volgende dag heb ik meegeholpen Richard te verhuizen. Eén vrachtwagen was niet eens genoeg voor al zijn spullen... Het was even aanpoten maar erg gezellig. 's Avonds ben ik bij een vriend langsgegaan in Utrecht en de volgende dag teruggekeerd naar huis.
Last Friday I went to Rotterdam after work, to see the musical Tarzan with some good friends. It was the first time I visited a musical, but I absolutely loved it! I stayed in Rotterdam for the night and the next day I helped my friends to move. Some people just love to collect everything, one truck wasn't even enough for all of his stuff! It was hard work, but we had fun! That evening I visited a friend of mine in Utrecht, and the next day I drove back home.

En nu is het nog maar vijf dagen te gaan voor mijn vakantie! Dit is het appartement waar we we een weekje gaan verblijven. De ligging is perfect, dichtbij het strand en de winkelcentra!
Only five days to go for my holiday! This is the appartment where we're going to stay. Near the beach and the shoppingcenters: perfect!

Geen opmerkingen: