zondag, januari 28, 2007

Artjourney dag

Gisteren was dan eindelijk de Artjourney dag. En het was nog leuker dan verwacht! Er waren een aantal hele leuke workshops en op één na heb ik ze allemaal gedaan. Bij binnenkomst kregen we allemaal een naamplaatje op en dat was echt superhandig, zo had je tenminste een naam bij een gezicht! Zo leuk om de mensen die je alleen via de mail "spreekt" nu ook eens "in het echt" te spreken!

De allerleukste workshop was met de spin and splash door Hermine, vond ik. Vooral omdat ik de spin and splash wel thuis heb, maar er eigenlijk nog niet veel fatsoenlijks uit heb gekregen. Nu weet ik tenminste hoe het werkt!

Bij Sija konden we de kaarten verder afmaken, en dit is dan het resultaat geworden, ik vind hem echt superleuk!

Na afloop kregen we allemaal een goodiebag mee naar huis, met daarin nog meer stempels en leuke dingen. Deze dag was zeker voor herhaling vatbaar!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk te lezen dat je het zo naar je zin gehad hebt. Wij vonden het ook erg gezellig!!

groetjes

Louise

Anoniem zei

Hai, ik heb ook een spin and splash maar ik heb er nog nooit iets moois uit gekregen, misschien kun jij mij een aantal tips geven?? Jou resultaten zijn echt super mooi!! Dank je, Danielle