vrijdag, januari 05, 2007

Lang stempelweekend!

Joepie, het is weer stempelweekend! Ik ben nog steeds aan het genieten van mijn welverdiende (!) vakantie en gisteren is mijn schoonzus Astrid weer gekomen. Eerst hadden we bij mij een kaarsenparty. Zeg maar zoiets als Tupperware, maar dan met kaarsen en bijbehoren. Ik word nu ook demonstratrice (ik wilde wel meer werken, maar niet overdag in verband met Roy) en gisteren was mijn startersparty. Ik kreeg mijn startersset en Jolanda heeft de party gehouden. Het was hartstikke gezellig, ik mocht nog wat leuke dingen uitzoeken en heb nog wat superaanbiedingen gekocht. De volgende party moet ik helemaal zelf doen en als ik daar nu al aan denk krijg ik al de zenuwen.....

Tijdens mijn vakantie in Duitsland heb ik mijn stempels en toebehoren uitgeleend aan Bonetta en ik heb ze vanmorgen weer teruggekregen. Ik heb ze echt gemist!!! Astrid en ik zijn al lekker bezig en dit is een ATC die ik heb gemaakt voor een Amerikaanse swap. De achtergrond is gemaakt met Distress Antique Linen en Tea Dye, gestempeld is er met Adirondack Wild Plum en de randen zijn gedaan met Memories Artprint Brown. Geëmbosst met goud, bloemetjes en tekstje erop zoals ik eigenlijk altijd doe. Rest volgt!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend !!
groetjes, Jeannette

Anoniem zei

He HAR, het gaat echt goed met jou.... Ik geloof dat we echt heel snel weer een dag (of 2) maar weer moeten gaan stempelen....
Je gaat mij niet inmaken hé? Ik was net zo lekker bezig maar nu..... :-( Dus we moeten snel weer aan de bak.
X Bonetta