dinsdag, augustus 14, 2007

Dance!



Ik moet even bijkomen vanavond dus ga ik lekker in mijn stempelhoek zitten. Roy vreet momenteel mijn energie, zal wel een fase zijn die vast gauw weer overgaat. Daarnaast moesten we vanmiddag naar een crematie van mijn vroegere buurvrouw. Behoorlijk heftig, aangezien ze maar 43 jaar is geworden.
Nog een weekje en dan moet ik ook weer aan het werk. Die vijf weken zijn omgevlogen! En zoveel bijzonders hebben we niet gedaan. Eigenlijk vind ik het straks wel weer goed het gewone leventje. Eerder werkte ik twee dagen per week, daar komt straks een halve of een hele dag bij. Gelukkig is dat geen probleem qua oppas, ik moest toch op zoek naar een nieuwe. Ik heb nu een hele lieve oppas gevonden, aan de overkant van de straat! Ze past op meerdere kinderen, dus dat is alleen maar leuk voor Roy!
Gisteren zijn we weer naar het ziekenhuis geweest, Frank moest op controle voor zijn schouder. Het lijkt allemaal hartstikke goed, hij denkt zelf over twee weekjes weer aan het werk te kunnen. Wat hij gaat doen weet hij nog niet, het hangt er ook vanaf wat er wordt aangeboden, gelukkig worden er nu overal chauffeurs gevraagd! En dan kan het gewone leventje echt weer beginnen!

2 opmerkingen:

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind het kaartje supermooi geworden!!!!

Anoniem zei

This is so pretty :o)