zaterdag, april 19, 2008

Try a technique


De volgende challenge waar ik aan meedoe is: Try a technique. Ik heb drie verschillende scrapbookvellen genomen en twee daarvan op maat gesneden. Eén velletje gekreukt en nat gemaakt onder de kraan. Daarna uitelkaar gehaald en gedroogd met de heattool. Ik heb distressinkt genomen en die eroverheen gesmeerd, ook dat gedroogd met de heattool. Een schuurpapiertje gepakt (een gelukje dat ik net ben verhuisd!) en voorzichtig eroverheen gewreven. Dit heb ik op het andere velletje geplakt. Uit het contrasterende vel heb ik een bloem geknipt en op het achtergrondje geplakt. Een stempel van Stampington met Versamark hieroverheen afgedrukt, ook buiten de bloem om. Clear embossingpoeder eroverheen gedaan en verwarmd met de heattool. Hierna weer met distressinkt (ander kleurtje als de eerste keer) en over het hele geheel gewreven, zodat het een beetje een batikeffect krijgt. Als laatste het plaatje en de tekst erop geplakt en het geheel op zwart gemat.

Geen opmerkingen: