zondag, december 10, 2006

Puzzelstukken

Ik zou de puzzelstukken die ik samen met Ankie en Bonetta gisteren op mijn blog zetten. Dit is niet gelukt, aangezien ik geen tijd had. Gisteren eerst lekker uitgeslapen met Roy tussen ons in. Daarna hier in huis het één en ander gedaan, boodschappen gehaald en nog bij mijn ouders langsgeweest. Toen kwamen we op het idee om in Aurich in Duitsland naar de kerstmarkt te gaan, die was namelijk tot twaalf uur 's nachts open. Mijn broertje geregeld als oppas, die was toevallig bij mijn ouders en we konden op weg. Was hartstikke gezellig en natuurlijk een currywurst gegeten later nog een bakje met gebakken champignons, uien en knoflooksaus. Stinken, maar heeeeeel erg lekker! Natuurlijk nog even de Douglas binnen, ik heb er nogal moeite mee om een parfumerie voorbij te lopen. Ik heb zelf namelijk op Gran Canaria in een parfumerie gewerkt. Frank heeft voor mij mijn nieuwe favoriete geurtje gekocht: Armani Code. Echt heerlijk!!!!

Hieronder dan de puzzelstukken die we vrijdag met ons drietjes hebben gemaakt. Ik had ze voorbestempeld met Stazon en achterop de kleuren Adirondack geschreven die gebruikt mochten worden. De bovenste van links naar rechts: Ankie, Bonnetta, ik



Bonetta, Ankie en ik

Ankie, Bonetta en ik

Dat ik elke keer de rechtse heb valt me nu pas op, is puur toeval.
Morgen weer naar Bonetta, de kerstkaarten moeten af! Ik zal straks de hele zooi weer bij elkaar zoeken en de auto vast volgooien!

6 opmerkingen:

Catharina Maria zei

Het zijn mooie kleurrijke juweeltjes geworden !

Anoniem zei

Ja dat was me het dagje wel weer. Maar het was wel HEEEEEEL gezellig. Maar gelukkig ben je er weer vandaag en gaan we weer stempelen. En Ankie is er jammer genoeg niet bij want die zit al 2 dagen op de schijtdoos.... En dat wil ik bij mij natuurlijk niet hebben al dat gestink.....

Anoniem zei

i really like your puzzlepieces! great colors and collages.

Anoniem zei

Wow! Absolutely stunning. Love those colors.

Anoniem zei

Hoi Harriet. Erg mooie puzzels zo! Zo wil ik ook wel een puzzel. Zou ik nog wel aan de muur ingelijsd willen hebben in blauwe tinten. Weer erg creatief! groetjes Yvonne Gran Canaria

Anoniem zei

Geweldig gemaakt! Ik hoop wil ook zo een site te maken.
Wat heb je hiervoor gebruikt?
Ik heb harrepar.blogspot.com gevonden via Google.

Groetjes,
Debby uit Haarlem