zaterdag, april 28, 2007

Eindelijk weer stempelen!




Het is al weer ruim een week stil op mijn blog. Ik heb het best druk gehad. Met mijn gewone werk op school, maar ook met mijn party's. Afgelopen dinsdag had ik een meeting met andere collega's, wat altijd erg gezellig is. Woensdag en donderdag heb ik party's gegeven. Het waren de vijfde en de zesde van de maand, en deze maand is er weer een "wedstrijd", bij zes party's met een bepaalde minimale omzet en op elke party een nieuwe afspraak krijg ik zestig kaarsjes, een waardebon en een kaarsjesbrander! Daarnaast kom in in augustus op de bühne in Berlijn waar ik een oorkonde krijg! Superblij was ik dat ik het had gehaald! Ik ga het steeds leuker vinden!

Daarnaast heb ik natuurlijk ook genoten van het weer! Lekker in de tuin! En nog even gestempeld natuurlijk!

Geen opmerkingen: