zondag, april 08, 2007

Puzzelen!




Op Goede Vrijdag was ik met Frank en Roy in de stad (Groningen) om een cadeautje te kopen voor Niels, zijn oudste zoon. Dat valt nog niet mee, en uiteindelijk kwamen we terecht bij Wir War, al jaren onze favoriete spelletjes- en puzzelwinkel. Eerder woonden we daar om de hoek en altijd als we uit de stad kwamen lopen gingen we daar even neuzen op zoek naar wat nieuws. We zijn hier namelijk gek op spelletjes én puzzelen! De cadeautjes voor Niels waren snel gevonden, maar ik vond dat ik toch wel weer eens een puzzel kon gebruiken! Ik heb sinds Roy zijn geboorte nog maar 1 puzzel gemaakt en ik vind die van Escher al jaren helemaal gewéldig! Het is er 1 van 1000 stukjes, dat vind ik toch wel het minimale wat een puzzel moet hebben. Deze had achteraf best in 500 stukjes gemogen, want hij valt nog niet mee! Maar de rand heb ik al, en we hebben hier een daar al een stukje kunnen plaatsen, dus we geven de moed niet op!

Geen opmerkingen: