dinsdag, oktober 30, 2007

Boeken!

Ik heb een zogenaamd "stampersblock" en niet zo'n klein beetje ook! Ik zit al een paar dagen te broeden op een paar ATC's die ik moet maken voor een swap, maar er komt echt niks uit mijn handen.


Dan maar lezen! Ook een hele grote hobby van mij. Een paar weken geleden kwam de nieuwe van Nicci French uit, Tot het voorbij is, en die moest ik natuurlijk lezen. Ik had hem gereserveerd in de bibliotheek en gelukkig duurde het niet lang voordat ik hem had. Het is weer een ouderwetse Nicci French, boeiend van begin tot eind.



Ook "Doodsimpel" van Peter James heb ik meegenomen uit de bieb. Deze schrijver kende ik nog niet, maar hij heeft er wel een fan bij! Dit boek gaat over een man die tijdens zijn vrijgezellenfeest levend in een kist wordt begraven. Zijn vrienden willen hem terugpakken voor hetgeen hij al die jaren hen heeft aangedaan. De bedoeling is dat hij twee uur later er weer uit wordt gehaald, maar deze jongens krijgen een dodelijk ongeluk. En niemand weet waar de aanstaande bruidegom is.
Een heel bizar verhaal natuurlijk, maar ook erg spannend! En aangezien die ATC's vanavond toch niks worden duik ik nu met boek mijn bed in! Welterusten allemaal!

Geen opmerkingen: