zaterdag, oktober 13, 2007

Getagged!

Vorige week al ben ik getagged door Petra Tillman én Nancy Dooren. Ik heb er even over na moeten denken, maar dit is de bedoeling:
Het heet The Name Game. De bedoeling is dat je je tweede naam neemt, heb je die niet dan neem je de naam die je altijd al mooi had gevonden. Ga dan voor elke letter iets benoemen wat voor jou belangerijk is. En aan het einde tag je het aantal mensen voor elke letter van je 2e naam!!! Geef diegene dan wel door dat zij getagged zijn.

Een tweede naam heb ik niet, maar ik vind de naam Milou erg mooi. Zo zou Roy hebben geheten als hij een meisje zou zijn geweest:

M: maken van ATC's en kaarten is één van mijn grootste passies. Jammer genoeg heb ik minder tijd hiervoor dan ik wel zou willen.

I: Inkten! Ik ben vooral gek op de adirondack inkten, en zo nu en dan komen er wat kleurtjes bij.

L: Lezen is voor mij echt ontspanning. Op dit moment ben ik de nieuwste van Nicci French aan het lezen: "tot het voorbij is". Weer een knaller!

O: Op mijn kaarsenparty's probeer ik altijd zo veel mogelijk te verkopen. Maar ik vind het vooral erg leuk om te doen!

U: Uitslapen, dat zou ik graag wat vaker doen! Sinds ik weer vijf ochtenden werk moet ik er elke morgen al voor half 7 uit, en op zaterdagen en zondagen uitslapen is, sinds Roy is geboren, ook niet meer vanzelfsprekend!

Het is nu de bedoeling dat ik vijf mensen tag, maar volgens mij is iedereen in mijn stempelomgeving al getagged, dus ik hou het hierbij!

Geen opmerkingen: