maandag, oktober 22, 2007

TMTA - Friends



De vakantie is alweer voorbij... Gaat erg snel zo'n weekje! Heb niet zo heel veel gedaan, spelletjes met Roy, beetje rommelen in huis, van dat soort dingen. Donderdag zijn we de stad ingeweest voor nieuwe kleren voor vrijdag. Toen zijn Coos en André, twee collega's van de kaarsenparty's, getrouwd bij Imca Marina! Ik was daar nog nooit geweest, maar ik vond het erg bijzonder!
's Avonds hadden we feest in Suyderoogh bij Lauwersoog en dat was ontzettend gezellig. Wij hadden met ons vijfen een liedje in elkaar geflanst, compleet met dansje, roze konijne-oren, strikje en een roze krulstaart. Dit alles sloeg op ons grote feest in Berlijn afgelopen augustus. We hebben tijdens het liedje nog wat kaarsjes rondgestrooid (die waren soms pijnlijk raak) en verschrikkelijk veel lol gehad! Frank heeft alles opgenomen met de videocamera en ik heb het al vaak teruggekeken. Dan lig ik in mijn eentje helemaal in een deuk!

Vanavond had ik nog wat tijd over voor een ATC-tje voor TMTA met als thema Friends. Erg leuk onderwerp, ik kan nou eenmaal niet zonder mijn vrienden!

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi gemaakt!

Audrey zei

Mooie atc!

Anoniem zei

Oh is this nice. Really beautiful. Gorgeous.

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind hem super geworden!!!

Unknown zei

so nice

Paula J Atkinson zei

Stunning! I wish I could read Dutch,so I knew what you had said about this piece. Love that circle all silvery.

Hermine zei

Mooi, prachtige achtergrond.

Louise (KardKrazy) zei

Gorgeous ATC..love your background colors...your image is darling.

Sija zei

Heel mooi!

stamp and scrape zei

The beautiful fruity colours really compliment the image well.
Ros

Heather Robinson zei

What a lovely image. Your background and embellishments just set it off to perfection.

Carol Q zei

lovely ATC!

Annes Art zei

Prachig Harriette!!

Nellie zei

Hij is weer prachtig Harriet!

Anoniem zei

Wonderful background and image.

Tania zei

Heel erg mooi!

Elizabeth zei

Prachtige ATC!! Het blijft een leuk plaatje, die meisjes met de kersen.