woensdag, oktober 18, 2006

Rolodex kaartje gemaakt


Voor een swap op één van de groepen gaan we rolodex-kaartjes ruilen, dat was weer wat nieuws. Hartstikke leuk natuurlijk, dus moest ik even op zoek naar een rolodex van het kruidvat. Bij de vijftiende kruidvat dat ik binnenliep hadden ze er nog eentje! Zonet ben ik daar dan even mee bezig gegaan en ik vind het hartstikke leuk om te doen! Ik heb eerst dit lieve engeltje geprint en uitgeknipt. Het rolodexkaartje het ik gesponst met Distress Ink antique linen (mijn favoriete distress inkt!) en een rand met milled lavender. Daarna nog een smaller randje met Versamagic Pretty Petunia. De swirl-stempel is afgedrukt met Chalks Lavender. Het plaatje heb ik er toen opgeplakt en de honingraat met goud geëmbosst. Daarna nog met stazon de ouderwetse stempel afgedrukt in een hoekje en vervolgens alle randjes nog dunnetjes gesponst met stazon. Nog een tekstje met de dymotang en.... ik ben tevreden!

2 opmerkingen:

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind het een schatje!!!! Jammergenoeg kon ik hier in Enschede geen rolodex meer vinden bij het Kruitvat. Leek me wel leuk.

groetjes van


Nans

Anoniem zei

Leuk gedaan, heel mooi!

Groetjes
Veerle