donderdag, oktober 12, 2006


Vanmiddag heb ik dan de laatste twee tickets afgemaakt. De ene met het thema kinderen en de andere met het thema insekten. Die met de kinderen was niet zo moeilijk, kinderplaatjes staan er genoeg op internet! De achtergrond heb ik gesponst met Versamagic Aspen Mist, See Breeze en de rand met Aegean Blue. De tekst heb ik gestempeld met Colorbox Chalk Prussian Blue en als laatste de swirls met wit ge-embosst.
Het insektenthema vond ik wat moeilijker, ik heb namelijk geen enkele stempel met insekten. Gelukkig heb ik een schoonzusje dat ook stempelt en een hele andere smaak heeft als ik: heel handig! Ik heb een sheet van haar geleend, de blaadjes op de achtergrond en die ge-embosst zijn, zijn ook van haar. Voor deze achtergrond heb ik Versamagic Niagara Mist, Spanish Olive en Hint of Pesto gebruikt, ik vind het geweldig mooie kleuren! Gestempeld heb ik met dezelfde kleuren, ge-embosst met goud en als laatste de bloemetjes van Got Flowers! erop.

1 opmerking:

Anita zei

Hallo Harriet,
Leuk weer een nieuwe blogger!!!!
Mooie tickets heb je gemaakt!!!
Kom regelmatig een kijkje bij je nemen hoor, groetjes, Anita.