dinsdag, oktober 10, 2006


Voor een swap op een van de groepen heb ik vijf tickets gekregen die in een bepaald thema moeten worden bewerkt. De eerste twee heb ik nu af, met het thema mannen en circus. De mannenticket heb ik gesponst met Versamagic Niagara Mist en Hint of Pesto. Daarna bestempeld met Stazon, ge-embosst met koper en daarna het plaatje erop geplakt. Het plaatje van de clown is gesponst met Adirondack. Welke kleuren dat zijn weet ik niet meer, want ik heb nu ongeveer alle kleuren in de geel-rood-bruin tinten. Ge-embosst met goud en daar ook de plaatjes op.
De tickets zijn heel klein, maar 6,5 bij 3 cm. dus toen ik het voor het eerst zag schrok ik wel eventjes. Maar ik ben toch heel tevreden met dit resultaat, het is dus echt wel te doen! Morgen zal ik proberen de andere tickets af te maken.

2 opmerkingen:

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind ze super!!!! Ik heb ze af voor de ticketswap, ze gaan vandaag op de bus naar Nellie.Ben erg benieuwd wat iedereen ervan maakt!!!

Groetjes van

Nans

Anoniem zei

Hee Har,
Hardstikke leuk ziet er erg goed uit al heb ik geen ervaring met stempelen. Veel succes ermee.
Doei doei
groetjes Yvonne