maandag, juli 30, 2007

ATC girl



Vanmorgen zijn we weer druk bezig geweest op Roy zijn kamer. De verwarming is nog een keer gedaan en ik heb nog twee lagen magneetverf aangebracht op zijn muur. Dat moet even goed drogen. Morgen gaan we die dan gebroken wit sauzen, de verwarming moet nog een keer geverfd, en dan kan ik gaan schoonmaken. Hier en daar zal wel een spatje verf of saus op het parket terecht zijn gekomen, dus dat zal ik dan ook even verwijderen. Als dat allemaal achter de rug is gaan we dan eindelijk naar Ikea om zijn bed op te halen! Ik ben er nou ook best zat van moet ik zeggen. Gelukkig is het resultaat echt helemaal geweldig!

Vanavond na het eten even met Roy gaan douchen, de boel beneden aan kant gemaakt en lekker in mijn hobbyhoek gaan zitten stempelen. Eindelijk weer eens een ATC gemaakt! Ik ga met Nancy elke maand een ATC swap doen en het thema voor deze eerste keer is kinderen/zomer. Dat is dit ATC-tje geworden met lekkere vrolijke kleuren!

3 opmerkingen:

Petra Tillmann zei

Wat een prachtige ATC. Geweldig die kleuren in combinatie met goud.

Nellie zei

Prachtig! Wat een fantastische kleurencombo

Anoniem zei

PRACHTIG!