zondag, juli 29, 2007

Bijna klaar!



We zijn nog steeds met Roy zijn kamer bezig... Het einde komt nu eindelijk in zicht. Twee muren in zijn kamer wilde ik in legerprint hebben, normaal kost je twee muurtjes sauzen een half uurtje tijd, hiervoor hadden we twee dagen nodig... Maar goed, die muren zijn nu klaar! Het plafond is ook gedaan, en ik heb daar met lichtgevende verf sterren op gesjabloneerd, boven de plek waar zijn bed komt te staan. Het hele plafond met sterren doen vind ik een beetje overdreven. De verwarming is nu één keer geverf, en moet ik morgen nog schuren en aflakken. En ik heb op een andere muur magneetverf gedaan. Daar kan ik nu niet mee verder omdat je er ontzettend veel voor nodig hebt en ik morgen eerst weer een nieuwe pot moet halen bij de Hornbach. Daarna moet ik die muur nog twee keer sauzen in gebroken wit, aangezien die magneetverf donkergrijs is. Morgen moet zijn kamer dus echt klaar zijn en kunnen we dinsdag naar Ikea om zijn nieuwe bed op te halen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heej har!!
super hoor!!!!
xxx mir