maandag, juli 23, 2007

TMTA Holiday



Druk dagje gehad vandaag! Morgen gaan we beginnen met het vernieuwen van Roy zijn slaapkamer, dus moesten er kleuren worden uitgezocht. Gordijnen had ik laatst al gekocht, turquoise, en daar hebben we verf bijgezocht. Ik wil graag een legermuur maken, maar om daar mooie kleuren bij elkaar te krijgen valt nog niet mee. We hebben flink staan puzzelen, maar uiteindelijk kwamen we eruit met hele mooie kleuren groen. Daarbij heb ik dezelfde kleur turquoise genomen als van de gordijnen. Roy was ook helemaal in zijn nopjes toen hij het zag!
Daarna nog met Gerda meegeweest, haar trouwjurk bekijken, hij moest wat bijgesteld worden. Maar dat zag er heel mooi uit!
Toen we thuiskwamen had Frank lekker Deutsche Käsesuppe klaarstaan voor ons, en dat was erg lekker! Die hadden we gekocht toen we afgelopen zaterdag in Leer waren, hier net over de grens.
En gelukkig kon ik toen ook nog even stempelen voor TMTA. Het thema van deze week is Holiday. Ik ben gek op vakanties, gelukkig heb ik die regelmatig, dus daar kon ik wel wat mee!
Na wat puzzelen heb ik trouwens mijn teller van mijn blog weer terug! Nog een meevallertje. Ik moet alleen nog een aantal links toevoegen, en dan is hij weer helemaal compleet.

23 opmerkingen:

K zei

love your ATC!

Annes Art zei

Mooie atc, met een prachtige achtergrond!!

Anoniem zei

lovely ATC !

Anoniem zei

I like your creation, wonderful!

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind de atc super!!! Lekker zomers!!!

Sija zei

Prachtig, lekker zomers!

Viola zei

Wonderful ATC!

{Tanja} zei

Beautiful background and beautiful ATC.

Anoniem zei

Mooie combinatie van kleuren en stempel.

Anita zei

Mooie atc, krijg gelijk de vakantiekriebels!!

Anoniem zei

fab ATC

Anoniem zei

Fantastic ATC! I love how the colours are fading in the background, great effect.

Mandy Chilvers zei

groovy

Sanja zei

great work!!!!

Anoniem zei

so lovely

Paula J Atkinson zei

Love it. :0)

Anoniem zei

Great atc...perfect for summer :o)

Anoniem zei

Great work. Love these Oxford-images.

Mike.LMP zei

just stunning work great piece

Mike.LMP zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Barbara zei

Lovely

Jo Capper-Sandon zei

great layout...love the colours you've used.

Unknown zei

klasse.. gefällt mir gut