woensdag, juli 25, 2007

Roy zijn stoere legerkamer

Roy krijgt eindelijk zijn nieuwe legerkamer! Hij groeit zijn bedje uit en bij een nieuw bed hoort een nieuwe kamer vind ik! Verf hadden we van de week al uitgezocht, gisteren hebben we zijn kamer leeggehaald, gaten dichtgemaakt enz. Vandaag zijn we begonnen met verven!


Vriendinnen moet je aan het werk zetten. Hier is Mirjam lekker bezig, en zoals ik het begreep gaan we binnenkort ook bij haar thuis een legermuur maken!


Je hebt tenslotte twee handen, en gelukkig kan ik als vrouw twee dingen tegelijk! Morgen de laatste kleur erbij en dan is ie helemaal af!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Har!!!!
Was heus gezellie zo aan het werk, en ik deed het voor het eten dat snap je zeker wel!!!! hahahahahaha
Zie je snel!!!
Ow en idd rick zijn muurtje moet binnenkort ook maar ff, heb er heus nu wel weer zin aan!!!
xxx Mir

Anoniem zei

Hallo,
stomme vraag maar jij kent Bonetta dus?

Harriet zei

Jij kent ons blijkbaar, maar kennen wij jou ook? Mail maar naar harriet_picker@yahoo.com

Groetjes Harriet

Anoniem zei

ik heb je gemaild

Anoniem zei

Hoi hoi,
Ik stuit bij het googelen naar "legerkamer" op jouw foto's.
Dit ziet er al erg leuk uit, maar ik lees dat je er nog een kleur bij gaat doen. Ben dus erg benieuwd of je ook nog een foto kunt polaatsen van het eindresultaat????

Groetjes Margie