woensdag, juli 11, 2007

Wednesday Stamper Buttons



Voor de inspiratiesite Wednesday Stamper is het thema deze keer Buttons. Ik gebruik nooit knoopjes op mijn kaarten of ATC's, ik vind het maar gedoe, maar ik heb wel een paar stempels waarop knoopjes staan. Het achtergrondje had ik nog liggen, de rest ging vrij snel, ik wil zo vroeg op bed.
Vandaag kreeg ik te horen dat ik aanstaande vrijdag nog wel moet werken (shit....) maar dat heb ik gelukkig kunnen ruilen met morgen. Dan is het werken tot half 2 en dan gezellig in de stad eten! En dan eindelijk: VAKANTIE!!!

17 opmerkingen:

hannie zei

heerlijk herkenbaar dat je graag stempelt zonder gedoe. Ik vind het een pracht zonder gedoe. Geniet van je vakantie! Groet Hannie

Anoniem zei

Mooie ATC!

Nancy Dooren ~ Nans zei

Ik vind hem super!!!! Gave kleuren en stempels!!!

Rika zei

Mooie ATC!

Anita zei

Mooie ATC.
En een hele fijne vakantie.

Anoniem zei

looks great!

Anoniem zei

toll, bin auch zetti fan

Anoniem zei

Klasse, ich liebe Zetti-Motive.

Jo Capper-Sandon zei

oooooo yes...fabulous . Love the background especially.

Louise (KardKrazy) zei

Oh, great ATC!

Anoniem zei

Gorgeous!

Gillian .... zei

wonderful work, great background :)

Cora zei

Beautiful ATC.

GencFenerli zei

BolcaSohbet.NET Sohbet Chat Forum Arkadaslik

Audrey zei

Cool work

Anoniem zei

Gorgeous ATC, I love the background colours.

K zei

great ATC!